9 grudnia 2016

Brzoskwiniowa koszula i dodatki | ZAFUL


Koszula na stronie była różowa, w rzeczywistości okazała się brzoskwiniowa. Jest wykonana z leistego materiału. Z tyłu na całej długości posiada ozdobne guziki, a na mankietach perełki. 

koszula - TUTAJ
spodnie - PULL&BEAR
choker - TUTAJ
buty - TUTAJ


Jako że jestem miłośniczką zegarków i ich nie mogło zabraknąć w zamówieniu. Oba są na gumowym pasku. Biały z minimalistyczną tarczą oraz czarny ze złotymi szczegółami.

biały - TUTAJ
czarny - TUTAJ


47 komentarzy :

  1. Bardzo ładna stylizacja, poklikałam ci kochana we wszystkie linki oprócz butów, bo nie są podlinkowane :)
    Podaje kilka cen : 13,49$, 1,80$, 2,78$, 4,98$, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fikuśna ta bluzka :-) ale fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. te perełki na rękawach są super detalem :) wyglądają pięknie :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa koszula :) super wyglądasz, klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula i jej kolorek :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna koszula, która z każdym zdjęcia zaskakuje. Ona ma naprawdę sporo możliwości stylizacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe połączenie koloru brzoskwini z niebieskimi dżinsami, czarny choker wzmacnia charakter stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, bluzka koloru energii, bardzo go lubię !

    OdpowiedzUsuń
  10. looking gorgeous xox

    ♥♥♥
    Follower # 87
    Following you dear, waiting for you now :)
    I will feel Happy to see you on my blog. Have a lovely day. Kisses xoxo
    beautydrugs.blogspot.com
    International Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula cudna :) a butki bardzo znajome hahahaha :D poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Alez piekna ta bluza/koszula! :) Kolor tez piekny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna bluzeczka :) Szczególnie te zdobienia wpadają w oko :)
    Również z przyjemnością obserwujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely blog, happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz uroczo w tej koszuli, świetnie pasuje z tym chokerem ;)
    Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawa koszula :) naprawde ciekawie wyglada i bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, buty sa boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. stylowo i genialny kolor koszuli! :)

    Z chęcią dodaję Cię do obserwowanych Kochana i zapraszam do mnie! 💙
    Miłego wieczoru! ❤️
    💎 monikaozdoba.blogspot.com 💎

    OdpowiedzUsuń
  19. super sceneria, piękna jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię połączenie koloru brzoskwiniowego z jasnymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczna koszula! Jak dla mnie za cienka, ale i tak genialna!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna stylizacja <3 Ale masz figurkę cudną :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję i zapraszam do mnie, super koszula!

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebanalna bluzka, pasuje do Ciebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz :* W tym kolorku ci do twarzy :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula i choker super!:) Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pasuje do Ciebie ten kolor! Kuszą mnie te chokery niemiłosiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawie skrojona koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja i zegarki takie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A moją uwagę przyciągnęły paznokcie, mają świetny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powiem szczerze, że krój tej koszuli średnio mi się podoba, jednak kolor jej jest nieziemski! Uwielbiam te kolory i jego odcienie! ♥
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te mankiety i cudny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wygladasz pieknie! sliczne wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe połączenie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice look.
    Hope you have a great time prepping for the holidays…
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna bluzka, taka oryginalna! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię takie lejące się bluzki, mam ich w szafie sporo ;) No i moja kolorystyka - jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się ten biały zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oryginalne są te perełki. Podoba mi się ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też uwielbiam zegarki :) Twoje z pewnością będą pasowały do wielu stylizacji,
    Bluzeczka ma bardzo ciekawy kolor i fason, ładnie wyglądasz. Klik

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful photos! I love the chocker. I'm your new GFC follower # 95 ♥

    https://teresaemme.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  42. Choker- mała "pierdółka" a zmienia stylizację.
    Jestem za! :) <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka